Istebna 2012 - spotkanie polsko-ukraińskie

W dniach 25.11.2012r.-02.12.2012r. brałam udział w polsko-ukraińskim wyjeździe integracyjnym, organizowanym przez fundację „Piastun”. Celem pobytu było polepszenie stosunków młodzieży polsko-ukraińskiej oraz poszerzenie wzajemnej wiedzy o naszych krajach.
Wraz z 9 młodymi Polakami spędziliśmy wspaniałe 7 dni. Mieszkaliśmy w przyjemnym ośrodku „Drzewiarz” w pobliżu Wisły. Organizatorzy zapewnili nam mnóstwo rozrywek - wyjazd i zwiedzanie Cieszyna, Wisły a także zajęcia integracyjne na basenie. Przeszliśmy również kurs rękodzieła ludowego. Młodzież ukraińska była bardzo przyjaźnie nastawiona i od razu nawiązaliśmy wspaniały kontakt. Dzięki wspólnym zabawom mogliśmy dowiedzieć się wielu ciekawostek dotyczących naszych krajów.
Pobyt w Istebnej wywarł na mnie pozytywne wrażenie, spędziłam tam niezapomniane chwile , zdobyłam wiele nowych doświadczeń, jestem bogatsza nie tylko o fakty historyczne, ale i nowe znajomości i przede wszystkim niezapomniane wspomnienia!
Elżbieta Hebda II h 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz