Praktyka w browarze Bitburger

 Od 6. do 31. maja jako uczennica naszego technikum o profilu technik technologii żywności odbywałam zagraniczną praktykę w browarze Bitburger w Bitburgu w Nadrenii-Palatynacie (Niemcy). Do moich zadań należało zapoznawanie się z technologiami zastosowanymi w tamtejszym przedsiębiorstwie, oraz produkcją piwa na poszczególnych etapach. Grupa niemieckich studentów i praktykantów oprowadzała mnie po ogromnym budynku browaru, pokazując i objaśniając wszystko szczegółowo. Wszyscy byli tam dla mnie bardzo mili i życzliwi. Wraz z innymi praktykantami z Polski chętnie zwiedzaliśmy miasto, chodziliśmy na spacery, spędzaliśmy czas aktywnie, jeździliśmy na wycieczki m.i. do Luksemburgu i Trier. Po zakończonych praktykach otrzymałam certyfikat zapoznania się z poszczególnymi etapami produkcji piwa, oraz podziękowania za moją prace.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz