Pożegnanie maturzystów

W roku szkolnym 2012/2013 mury Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. Emila Godlewskiego w Nysie opuściło 291 absolwentów: 174 z II Liceum Ogólnokształcącego, 98 z Technikum nr 2 oraz 19 z Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych. Łącznie – 13 oddziałów.
W piątek, 26 kwietnia 2012r w auli szkolnej odbyła się uroczystość pożegnania maturzystów. W spotkaniu uczestniczyli również rodzice absolwentów, wychowawcy klas, nauczyciele oraz przedstawiciele grona pedagogicznego z Zespołu Szkół w Biechowie. Były dyplomy, podziękowania, kwiaty. Było podniośle i wzruszająco, ale była też szczypta humoru i życzenia od młodszych kolegów.
Drodzy absolwenci! Przyjmijcie na pożegnanie słowa Rabindranatha Tagore:
„Spałem i śniło mi się, że życie jest radością. Obudziłem się i stwierdziłem, że życie jest służbą. Podjąłem działanie i zrozumiałem, że służba jest radością”.
Życzymy Wam pięknych snów. Miejcie marzenia odważne, sięgajcie wysoko. Nie bójcie się przebudzeń – odnaleźć radość z tego, co Tagore nazywa służbą – najbliższym, przyjaciołom, społeczeństwu – to właśnie może być szczęście. Życzymy Wam tego!
Powodzenia na maturze! Powodzenia w życiu!
Dyrekcja i Rada Pedagogiczna





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz